TYPISKT BRA HELG!


Det är sommar och jag har så fullt upp att jag inte hunnit med att blogga senaste tiden!
Vi kom hem för kanske 1 timme sen från Vikingstad. Har varit där sedan i torsdags och
haft det så underbart. Förberett midsommar, firat midsommar med underbara människor
och varit ute i solen hela dagarna och avslutat med lite grillning. Nu när man är hemma
känns det som vi har haft en liten minisemester. Fått lite färg och vilat ut sig ordentligt :)

Idag drog jag, millan, malin och sarah till skogssjön. Lastade bilen och drog vid 10-tiden.
först på plats och valde perfekta platser. Drog hem vid 3 då sarah skulle med sitt tåg hem
till Sundsvall klockan 5. Sjukt värd dag med tjejerna alltså, flera blir det .

Nu har jag duschat och smörjt in min härliga bränna. Fotboll och slapp i soffan väntar
resten av kvällen. Blir sjukt seg efter en heldag i solen. Kan avsluta med att säga
att midsommar blev väldigt lyckat, bra kväll med typiskt bra häng :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0