DAGENS!


Jaha, dagens klädsel:
Linne HM 49:90:-
Stickas tröja Gina Tricot 149:-
Svarta lackjeans Gina tricot 499:-
Skinnjacka HM ord.299:- min 199:-
Converseskor Turkiet 30:-

.. Och en sketen knut på huvudet !
hann med en enkel sminkning imorse med, mascara!

Hunnit med föreläsning, seminarium, promenad, middag med agge, plugg och 2 filmer idag.
Imorgon ska jag städa och tvätta, hinna med en promenad också. Det ska vara fint när
päronen kommer hit, så man får massa beröm! Och glöm inte att det är våffeldagen! Pappa
ska göra massa våfflor :D Det är man inte bortskämd med precis, skulle aldrig ställa mig
och grädda våfflor till mig och en hungrig karl, då får jag väl grädda ihjäl mig :P

Snabbdusch nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0