EN VANLIG JÄVLA TISDAG!


Idag är det verkligen grått och trist ute, det regnar till och med. Vilket jag iofs tycker är rätt bra nu för då försvinner ju snön. Det är bra. I helgen ska det där emot bli finväder, 10grader och stor sol ! Blir kul då vi får främmande :)

Imorse hade vi föreläsning om matematik, olika sätt att se på det när det gäller kunskap. Jag har aldrig haft den där smarta mattehjärnan och jag blev inte klokare efter det här. Det är som föreläsaren sa, ordet matematik orskar ångest för många och säger någon att de gillar matteämnet tror man att de är smarta eller dum i huvudet ! Hur som helst så åkte jag hem vid lunch och har pluggat lite framför tvn. Tar lite i taget dag för dag, borde funka.

Ikväll ska vi äta ute med familjen Karlsson, det ska bli himla trevligt :) Skönt att slippa laga mat också. Det kanske jag slipper från och med nu hela veckan ut, mamma och pappa kommer ju vilket betyder att man kan få bli lite bortskämd tycker jag..

.. inget klokare på valen heller. Jag måste prata med någon som kan göra mig klokare !

Kommentarer
Postat av: Johan

Kör på grundläggande första året så kör vi tillsammans ;)

2010-03-23 @ 18:31:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0