FRUKOST FRAMFÖR TVN!


Ny vecka, nya tag!

Tycker att det har varit en typiskt bra helg.
Party i fredags och soffhäng med tacos i lördags.
Igår hann jag med att tvätta, städa, ta en lååång
och härlig promenad med agge i vårsolen och sen
på kvällen kom nattis och mattias hit, så vi käkade
pizza och kollade på film. Agge och Anton var redan
här. Så det var ett bra häng en söndagskväll :)

Idag börjar jag inte för än klockan 13 faktiskt. Men
är redan uppe. Klev upp halv 9 när nicke åkte på
jobbet. Gick och handlade lite så nu är det gjort med.
Sen känns det så dumt att lägga sig och sova bort hela
dagen när solen skiner in ! Har varit sol många dagar
nu, och snön smälter mer och mer , VÅR ge mig VÅR!

Den här veckan tänkte jag försöka komma igång med
lite tentaplugg eftersom mamma&pappa kommer nästa
vecka, och då lär jag inte hinna med så mycket. Sen på
måndagen innan får jag nog sätta mig på biblioteket om
jag ska få något gjort. Drömde om tentan igårnatt, HAHA!
och enligt den gick de tinte så värst bra för min del :P

Spinning ikväll i vanlig ordning...

Nu ska jag sätta på en kanna kaffe och sen göra mig iordning!
Hinna med lite plugg innan jag drar iväg har jag tänkt med...
Hoppas ni får en bra start på veckan!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0