MIN DAG!


Började med att jag tog mig en regäl sovmorgon! fast jag lovade mig själv att jag skulle kliva upp i tid för att plugga. Men kände att det var välbehövligt efter dessa intensiva dagar, som förövrigt har varit jättetrevliga :) Tillslut kom jag upp iaf och öppnade Bernt och mina anteckningar. Insåg ganska snabbt att jag skulle få sitta så här hela dagen. Bryggde litervis med kaffe och gjorde en god frukost. Sen blev det plugg under hela dagen tills jag tog mig en välförtjänt paus för ett spinningpass. Skönt att svettas lite och lägga tankarna på något helt annat (typ att orka). Gick hem och duschade, åt mat, kollade på tv tills nu då jag öppnade mitt block igen. Ska läsa igenom lite till nu innan det blir sängen. Men tror inte att jag ska överarbeta för mycket, då kanske jag blir ännu mer snurrig och drabbas av blockering i reptilahjärnan, haha.. Lite kan jag! ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0