ÖVERRASKNINGSFEST FÖR CILLI !


Överraskningfesten för Cilla blve sjukt lyckad.
allt gick inom planerna och det blev bra drag på´t !
Hennes min när hon öppnar Sannas garderob och
13 tjejer skriker SUUURPRIIIISE och ramlar ut en
efter en, den är underbar! Kul att Milli filmade med.
Hon blev glad, alla var glada och det blev en bra kväll.

Idag mår jag förvånadsvärt bra, trots min blandning
av öl, spritbål och vinbål :P Nicke har åkt till Nyköping
med karlarna för någon fest. Jag och agge slumrade
till på soffan 1 timme, det behövdes. Nu har jag precis
duschat och ska fixa till mig. Sista utgången för cilla
i Linköpng på ett tag.

Bästa vädret idag med .
Nu ska jag blåsa håret och blanda en drink!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0