HAVE YOU EVER SEEN THE RAIN?


Det fortsätter att ösa ner och lär fortsätta hela kvällen.
Har tänkt flera gånger att trotsa det för min dagliga
löprunda, men jag vet inte om de är värt det. Bli svettig
och kanske förskyld på köpet! äh- tar det i morgon!

Vädret gör mig trött och gnällig. Jag känner mig mest seg
och har en ständig huvudvärk. Jag ska ta en dusch och
fortsätta dega i soffan som jag gjort hela dagen. Dock har
jag inga serier att se, alla säsonger är slut och that sucks!
Vardagen blir tom utan serier, inget att se fram emot..
Fan vad deprimerande det låter, serier styr mitt liv?
Jag får se fram emot bion på torsdag med agge istället.

Idag blev jag påmind om att det faktiskt är midsommar
om en månad, 4 veckor och 3 dagar! Och det ser jag fram
emot. Jag blev genast lite gladare! Hoppas på en lika bra
tillställning iår som ifjol - kan ju bara bli bättre !





Kommentarer
Postat av: margo lateralis

serier styr inte ditt liv, tv styr ditt liv...break free som freddy mercury hade sagt!

2010-05-25 @ 22:43:53
Postat av: Ronja

Det ligger gatan ned vid bion, jag tar med dig dit någon dag vet ja ;D

2010-05-25 @ 23:47:39
URL: http://ronjawe.blogg.se/
Postat av: lisa b

haha, ja jag upptäckte det! Tror det började sändas förra måndagen igen så jag är inte van vid att det går på tv igen ;) men jag har ju boxen och filmen som jag kan kika på om jag skulle få abstinens ;) !



Igår blev de bara tv och inget plugg! illa ; ) men i morgon då jäääklar pluggar vi! ses då =D pussssssssss sötnoooos

2010-05-26 @ 07:42:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0