SKÖNA MAJ, VÄLKOMMEN!


Helgen var riktigt bra! I fredags blev vi ett stort gäng på NH.
Olle fyllde ju år så det blev firande för han med. Så härligt
att uteserveringarna har öppnat så man kan sitta ute. Dj var
det ute med så där satt man hela kvällen och Sarah kom från
Uppsala, haha! Spontanaste människan :D Så kul var det !

Sen på lördagen blev det tacos hemma hos nattis&greén hela
gänget. Lite fest, men jag och agge drog oss hem. Rätt seg
efter fredagen så det var skönt. Sov ut så på söndagen vaknade
vi pigg och gick på stan och åt lite lunch i solskenet.

På kvällen gick nicke och jag och köpte lite kvällsgott och gick hem
för att se Avatar som ingen av oss hade lycktas sett än! Den
var ju sååå bra alltså :D Innehåller verkligen allt så alla borde
tycka om den tycker jag. Den skulle jag kunna se igen... nu !
Så ni som inte har sett den, SE DEN!

Ny vecka på praktiken. Sista veckan nu så det gäller att ta
vara på dagarna nu och fixa allt som ska göras. Ska ju dels
hålla i något själv med barnen och samla in massa material
innan fredagen. Så jag måste börja ta tag i det och planera.
Men det är roligare att leka med alla barnen i stället :)

Nu väntar jag på agge. Hör och häpna - vi ska ut och springa i solen :D





Kommentarer
Postat av: Victorsson

Goood movie indeed! . har sett den 2,5 gånger ! :D

2010-05-04 @ 04:26:59
URL: http://uskarlsson.blogg.se/
Postat av: Tobbe

Hallå i stugan!

Hur står det till idag? :D

2010-05-04 @ 04:41:34
URL: http://tobbees.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0