TENTANERVER!


Personligen tycker jag att jag varit rätt lugn inför detta. Förvånadsvärt lugn, nästan så att jag inte känner igen mig själv! Men det börjar ändra sig lite nu. En konstig orokänsla i magen som jag inte vet är hunger, illamående eller bajsnödig? :P men jag tror att det är mina nerver som spelar in. Jag är nervös inför detta! Jag försöker intala mig själv att det får gå som det går, men underbart skulle det ju vara om år 1 blev helt klart och ingen tenta som släpar efter. Imorgon kl 08.00 skriver jag sista tentan för detta läsår! - tänk på mig då!

Annars har dagen var väldigt bra! Åkte ut till Vikingstad och avnjöt en underbar middag i bestående av kött, klyftpäran, beasås, sallad, vattenmelon, färsk ananas, champinjoner osv... Riktigt gott :D och tårta och kaffe till efterrätt. Spelade lite innebandy med Albin också. Kvällen har varit riktigt varm! Åkte hem och agge kom på besök. Har suttit och förhört mig nu, och det mesta sitter men det finns lite brister, ganska stora brister! Jag ska läsa igenom mina anteckningar en gång till innan jag lägger mig! Sen lär jag drömma om alla begrepp och vakna för att rabbla upp dom ett antal gånger innan klockan ringer halv 7.

Nu blir det How I met your mother!

Kommentarer
Postat av: Ronja

Idag? :D

2010-05-31 @ 13:25:27
URL: http://ronjawe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0