FREDAG ÄR DAGEN SOM KÄNNS BÄST!


ännu en vecka och det närmar sig, 4 dagar kvar till avresa :)
Jag har nog inte greppat det än att jag ska dit, och kommer
nog inte göra det heller för än jag verkligen är på plats!

Är jättetrött ikväll. Har haft intensiva matteföreläsningar och
seminarium den här veckan, dessutom klockan 8 på morgonen
varje dag. Tur att jag får lite semester. Fick beröm för min
hemtenta idag av läraren, så jag antar att jag kan andas ut
över den och förvänta mig ett G. Det känns riktigt bra och jag
hoppas att det verkligen är så nu :P

Ikväll blir det lugnt!
Se idol och köpa hem lite gott tror jag. Frågan är om det blir
lite köpa hem till middag också. Orka inte laga mat ikväll.

New York, JAG SKA TILL NEW YORK!!!!!!!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0