INTE DEN EDWARD, DEN ANDRA!


Igår hade jag en riktigt bra söndag.
Ingen baksmälla, dock ont i halsen och hosta. Åt frukost och sen
åkte vi ut till Vikingstad i det fina vädret. Blev som vanligt bjuden
på god mat. Hann med en omgång monopol :) Inte ofta det spelas
men roligt är det. Jag är där emot inte alls bra och vinner aldrig.
Nicke lurar alltid mig in mig att göra dåliga affärer som jag får äta
upp sen. Jag lär mig aldrig! ja, nicke vann och nöjd blev han!

När vi kom hem kröp vi ner i soffan och åt lite godis. Båda kände
sig lite halvkrassliga så en film passade fint. Tog hem Illusionisten
med Edward Norton. Lättsam och bra tycker jag. Så den kan ni se :)

Har bakat chokladbollar och radiokaka som ska smakas på nu
tillsammans med Dexter. Imorgon börjar nya kursen. Bajsjobbig!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0