BOSTON



Är det nu jag ska försöka mig på att skriva om vår galna resa till Boston?
Har inte en aning om hur jag ska börja eller göra :) Finns så mycket att
berätta och så mycket galet! Därför tänkte jag korta ner det en aning och
göra en tummen upp och en tummen ner lista!

TUMMEN UPP!
Vilstolarna på Amsterdams flygplats
Den snarkande kinesen
Mc Chicken meal
Egen tvskärm på flyplanet med filmer och spel.
All denna gratis mat och dryck som serverades på flygplanet
Hotellrummet
Filmkanelerna
McDonalds mitt emot hotellet
Tiara
Hotellfrukosten
Gratis skjuts till stan med en övertrevlig chaufför
TRÄFFA CILLA <3
Cheesecake Factory
Boston Cafeterias hamburgare (godaste hamburgaren ever)
Landsdown
Nhl-match
Harvard square med collagematch
New York och allt som hör där till
Bra shopping
Karaokebaren
Seriosly?
McDriven på spanska
Amerikanska folket
Efterfesten (Cilla kasta sönder lampa, SCORE!)
Pappa på hotell
I need fruit!
Boston
Förfesterna på hotellet
Du blir alltid mätt!
Doggybag
Bio och såg due date
Dunkin Donuts
Vädret
Hittade julklappar till alla

.....Listan kan göras lång!


TUMMEN NER!
Automatisk spolning på toaletten i Amsterdam (funkar ej alltid)
Turbulens

... den listan kan inte göras längre!


Slänger in ett FÅTAL bilder.






Kommentarer
Postat av: mill

bästa listan :D

fast du glömde "det börjar på L och slutar på istan :D"

2010-11-26 @ 00:40:27
Postat av: Anonym

HAHAHAHA MILLAN!! SA JAVLA BRA! FIN LISTA I OVRIGT :D

2010-11-26 @ 01:16:59
URL: http://cillihej.blogg.se/
Postat av: Malin Östlund

......"jag har inte den humorn" :P

2010-11-26 @ 18:19:18
URL: http://malinos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0