GALWAY GIRL


Jag förstår inte varför jag fortsätter att tjura med att inte gå och lägga mig.
Jag är sjukt trött och skulle somna med detsamma, kunde ha gjort det klockan
7 om jag ville. Men jag var iaf tvungen att hålla mig vaken till klockan 22 då
min måndagsunderhållning började, Lite sällskap. och nudå?

Sov kanske 4 timmar inatt och sedan varit i Sturefors hela dagen. Hem och
stoppade i mig lite mat och varvade ner till Dexter, och sen vidare mot gymmet
för bodystep. Körde skiten ur mig, kom hem, duschade och sen fastnade i soffan.

Imorgon är jag ledig, så då kan jag iaf ta lite sovmorgon.
Men har lite att göra med tills onsdagen och tid för tentaplugg är aldrig fel.

Förövrigt läser jag en bok. Anna Malin Therese Östlund läser en bok som inte
är kurslitteratur. Första Twilightboken och jag är fast. Herregud.
Ska det bli min första utlästa bok i livet? Ja, det kan bli så.
Är det OK att drömma om Edward? Eller är det på gränsen till vansinne?


Jag vill ha en ny design!!!
Någon frivillig?
behövs inget märkvärdigt, men något nytt! Jag suger på det så snälla..

Kommentarer
Postat av: Lisa b

Edward är de helt okej att drömma om, sålänge du inte tar honom ifrån mig ;) ÄLSKAR twilight-saga-böckerna, dem är underbara!

kisses <3

2010-10-12 @ 12:59:50
URL: http://liissab.blogg.se/
Postat av: sanna

kom hem.

2010-10-12 @ 21:52:27
URL: http://sannadee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0