HUMOR


Igår kom det en trevlig farbror och skulle kolla ventilationen så då blev det
ingen sovmorgon, så den fick bli idag istället. kl 11 tjing!
Hur som helst visade det sig att vår ventilation styr vi med köksfläkten?
Så när vi har stängt av fläkten som vi brukar har vi stängt av ventilationen?
Eller jag fattar inte. Han visade iaf hur det skulle vara nu. Tur att man fick
veta det när man flyttade in, men ingen skada skedd ingen har dött av det.


Har inte kunnat släppt tentan imorrn, är faktiskt lite nervös. Tror att det
beror lite på att jag inte har en aning om vad som väntar. Det blir liksom
som en överraskning imorgon klockan 8, wie! känns sådär. Så jag har det
jag gör imorgon mellan 8-17. Sen ska jag andas ut och ha en rolig helg!

Nu är det klart iaf, tisdagen den 16 november kl 06.00 lyfter jag, petra
och millan från Linköping mot Boston :D Känns rätt sjukt! Att få träffa
Cilla och åka till USA. Blir borta en vecka, kommer bli en grym vecka!

Idag åt vi tacos, onsdagslyx

TACO HEJ


Kommentarer
Postat av: Ronja

Hello bruden! Vi tänkte vara några tjejer hemma hos Karin (hon vi var hos på sushikvällen) och dricka lite vin imornkväll (Fredag). Eventuellt blir det kanske en utgång också så om du är sugen kan du alltid komma över en sväng på lite vin :) Puss

2010-10-28 @ 09:04:29
URL: http://ronjawe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0