PLUGGHÄSTEN


Igår var jag ledig vilket utnyttjades rätt bra, på att slappa alltså.
Nicke var hemma från jobbet igår så det var trevligt med lite sällskap.
Handlade frukost och sen var det verkligen soffhäng under hela dagen.
Jag pluggade en del, kollade på serie och film medan Nicke spelade
tvspel och hostade mellan varven -Vi pratade med varandra också!
Gjorde ett nytt försök till att göra äppelpaj igår och den blev perfekt.
Fotbollen sög dock så jag slutade kolla efter en stund.

Idag har den så kallade begreppsbanken inför tentan kommit.
Blev lite panik då en del av begreppen var väldigt främmande
för min del. Så nu blir det mer plugg. Jag kommer att ha 3 tentor
inom loppet av 1 vecka. Så jag har inte tid till att komma till Sundsvall :(


Kommentarer
Postat av: sanna

ameh maaaaliiiiin.



Då får väl jag ta o komma ner snart då med andra ord ;)

2010-10-14 @ 00:13:43
URL: http://sannadee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0