SÖNDAG ÄR EN BRA DAG!


Kravallen igår var riktigt roligt, vädret var det enda som kunde klagas på.
Spöregnade konstant hela dagen, kvällen och natten. Tackar meggas karl
för skjutsen. Kvällen började hos Emelie, sen svängde vi förbi mina homies
innan vi trampade vidare mot ssk-faddarna där det var väldigt mycket folk
iklädda lila overall utom jag som kom i röd, jag älskar att stå i centrum !!!
Trängdes några timmar innan vi begav oss mot Kårallen och kravallen....
Dansade, drack för många öl, snackade förmodligen alldeles för mycket men
hade en asrolig kväll :D Efter fyllekäk på donken landade jag i sängen strax före 4!

Idag är en seg idag, man ska aldrig ta den där sista ölen. Men jag har tvingat
mig själv att försöka vara så mycket piggare än vad jag faktiskt är på grund
av att jag måste göra en sista hårdkörning inför tentan imorgon och vi fick
främmande av Carina och Albin på eftermiddagen så pajer skulle bakas :)

Ikväll på 3an kl 21 är det en riktigt bra film, en riktig söndagsfilm som man
kan kura ihop sig till och fälla en och en annan tår, Vid din sida heter den :)
Så den ska jag nog se efter Ensam mamma söker. Jag älskar att Anton är
på besök med för då är vi 2 mot 1 gällande tvtittandet, Anton gillar som jag :D


Nu måste jag fortsätta plugga!
heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej





Kommentarer
Postat av: Klara

Vi kommer äga våra tentor! :)

2010-10-24 @ 22:09:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0