VIDER!


Träffade Lisa och Becca igår. Hade det toktrevligt!

En härlig söndag. Har hängt ute i vikingstad hela dagen.
Leffan har fixat med bilen så förhoppningsvis går den
igenom besiktningen på torsdag. TUSEN TACK!

Fick med mig äpplen hem så vi blev jättesugna på att
göra äppelpaj så här på kvällskvisten. Men möttes av
något så jävla äckligt som kryp i mjölet. Så helt plötsligt
blev det storstädning i skåpen och rengöring. Fick kasta
det jag behövde till pajen så vi blev utan, FYFAN!
Ett ganska stort bevis på att det bakas för lite här hemma.

en fullspäckad vecka väntar. Ska tillbaka till Sturefors och
mina småttingar den här veckan. Ska bli kul ! Jag börja
känna att det är dax att ta tag i pluggandet lite bättre nu.
Tenta om 3 veckor och det känns väl kanske inte direkt
toppen inför det. Så nu blir det skärpning!


Nu ska jag krypa ihop under filten och se lite satc och
Ensam mamma söker. Söndagar ääääär mys <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0