LET THE SUN KEEP SHINING


Min andra lediga dag och jag är ledig imorgon med. Men jag vill helst inte kalla det ledigt, för jag borde verkligen ta tag i böckerna men det är ju så tråkigt när det finns så mycket annat att göra. Tog en regäl sovmorgon vilket kanske inte var meningen men skönt var det. Men något som var ännu skönare var att vakna upp av solen som kikade in mellan gardinerna och bländade samt värmde så jag höll på svettas ihjäl, en kanon höstdag har det varit här i Linkan! :)

Cyklade iväg till gymmet och sprang av mig till greys anatomy på tvn. Det tycker jag funkar jättebra! Då går tiden fort, jag kan koncenterera mig på något så det inte känns lika jobbigt och jag slipper höra mitt flåsande. Imorgon blir det träning med Lisa och det är ännu mer underhållande!

Jag tror att onsdag är min nya favoritveckodag!
Det är så mycket på tv under en och samma kväll:
För det första kommer One tree hill som ska ses :)

18.30 - Vänner
19.00 - Biggest Loser
19.30 - Sappar mellan halv 8 hos mig och Biggest Loser
20.00 - IDOL
21.00 - Berg flyttar in , Älskar Carina Berg <3
21.30 - Välkommen åter
22.00 - Kungarna av Tylösand

.... Och där var min kväll ! Skrämmande!!!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0