VAD HAR DU UNDER BLUSEN RUT?


HejsanHoppsan!... eller nåt
Helgen har gått fort som vanligt, men har haft riktigt roligt.
Igår fick jag träffa becca och Lisa vilket gjorde min helg !
Har känt av en liten förkylning som imorse blev en värre sådan.
Så just nu sitter jag och ber om att en nässpray ska dyka upp här.

Den här veckan är lika fullspäckad som de senaste veckorna.
Imorgon kommer aggeragge-skalbagge hem igen! :D

Jag har fan inget vettigt att säga...
Snorar bara ner tangenterna. Godnatt!

Bjuder på en bild från bröllopet förra helgen!
Sjukt fin och rolig dag/kväll/natt.

Kommentarer
Postat av: Ronja

Snygging ;D

2010-09-13 @ 10:18:19
URL: http://ronjawe.blogg.se/
Postat av: Ronja

Tack för tipset. Jag hade faktiskt kollat in den sidan och tyckte att det var den bästa. Vad skönt att det blev bekräftat då :)

2010-09-13 @ 15:13:32
URL: http://ronjawe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0