GLADISH PÅSKISH!


Glad påsk alla som man säger!
Och visst märker man direkt påskhetset. Tänkte vara lite smart idag och åka ut tidigt till Tornby för att slippa den värsta kaoset, men icke! Dubbelkollade på klockan när jag körde, affärerna hade precis öppnat när jag kom ut och det var mycket folk. Hetset på systemet, blev påkörd i hälarna minst tre gånger. Förbannad blev jag och folk bara gick rakt in i en och sprang framför fötterna osv. Men nu är det fixat iaf, skönt!

Vädret får fortfarande inte att klaga på. Tog en härlig promenad tidigare. Känslan att bara gå runt i linne får mig att bli så mycket gladare. Det här med shorts avstår jag ifrån ett tag till, behöver ju inte blända hela Linköping.

Har fått med mig brudarna på en öl ikväll med. Så ikväll inviger vi storan :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0