HEJ


Blev inga däck bytta idag! Ringde 9 imorse för att försäkra mig om att det
inte var fullt som det var i fredags, men det var det. Så de tipsade mig om
att dyka upp vid öppning imorgon kl 7, YES! Underbart att sedan få sitta där
i timmar troligtvis och vänta, men måste man så måste man. Har skola med!

Gick en promenad förut och jag dog nästan lite. Så fruktansvärt varmt. Gick
i enbart linne men det hjälpte typ inte. Men jag ska absolut inte klaga, detta
är ju underbart! Enligt vädret ska det vara så här hela veckan, alltså hela påsken.
Just nu: Blå himmel, sol coh 18 grader varmt!!!
Hunnit med lite plugg idag också. Inget påsklov här inte.

Hade fått ett inlägg på facebook förut:
Cecilia Kowalik
Såg på bloggen att du har skrivit oplanerat på lördag. Eh vaaa?! Plz årets fest lördag ska vi väl ändå köra på? :D
Så det fick jag ju genast ändra i min planering! Dumt av mig. Glad att du kommer hem :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0