KAN OM MAN VILL.


En promenad i duggregnet gjorde susen!

Har varit en lång dag i skolan. Grupparbete mellan 9-15 och sedan
föreläsning mellan 15-17. Helt slut i huvudet. Men vi hann med mycket
vilket gör att vi inte behöver stressa på slutet och får mer ledigt ;)
Föreläsningen måste jag säga var bra med. Den kändes relivant och
betydelsefull för mitt framtida yrke, vilket ibland många inte gör.

Imorgon blir det lite jobb med mellan 8-14.30. Ska vara i en klass
med barn som nyss kommit till Sverige typ. Känns väl sådär då jag
inte har läsr svenska2. Men förhoppningsvis är jag inte själv så, men
det känns lite nervöst.


Vill passa på att gratulera min kära bror med som tagit körkort idag!
Strakt att ta det innan 26-årsdagen :) Nu får du packa bilen och åka
ned till mig. Ta med dig Sundsvallstjejerna, för det verka sitta i klister :P


Lite plugg nu.... kanske!
om inte sons of anarchy eller reprisen på en unge i minuten måste jag se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0