MORGONSTUND HAR GULD...I VADÅ?


Sovit riktigt dåligt inatt, men nu är det gjort. Klockan halv 7 befann jag
mig på Däckhuset i Jägarvallen för däckbyte. Jag var ute i riktigt god tid
och tur var väl det. Jag blev först i kön och 20 min efter mig började folket
att rulla in och det var genast 50 min kö, så jag är nöjd! Att dra kortet sen
kanske inte var lika kul, men nu har jag 2 nya däck iaf, om tomt på kontot :P

När man kliver upp så här tidigt så hinner man se hur fin morgonen verkligen
är. Solen skiner och det är redan varmt ute. Först tänkte jag vara jätteambitiös
och ta en promenad nu innan skolan kl 10 och eftersom Nicke fortfarande ligger
och sover. Men nja, det får vänta tills eftermiddag. Även om hjärnan är vaken
så är inte kroppen det.

Nytt avsnitt av 90210 har kommit så kanske ska se det här vid köksbordet.
Vill helst somna om, men då blir jag nog bara tröttare så, jag får hålla ut!
Trevlig tisdag alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0