SUNNY SUNDAY



Gårdagens planer blev inte av, men jag lyckades få till en bra kväll ändå.
Var hemma här hemma först med grabbarna och grillade, sen tog jag
cykeln upp till Millan och gänget för lite häng innan de drog vidare till NH.
Kom hem och fortsatt umgås med grabbarna som blev kvar ett bra tag.
Jag hade kul och jag är lite trött idag.

Får lite dåligt samvete att jag sitter här i soffan halvt påklädd och kollar
på tre kronor när vädret ute är underbart, 17 grader varmt.! Så måste
nog stilla min ångest med en promenad iaf. Skulle kanske bli lite piggare med.

Fixade fallstudien på 11hp, ett G vilket jag jublar mycket åt. Räknade starkt
med att få komplitera så jag är sjukt nöjd. Där med är kurs 3 klar och har
bara en kurs kvar att fixa nu innan det äntligen är sommarlov. Känner att jag
behöver lite ledigt nu för att hitta nu motivation.

Vad bjuder vecka 16 på då?

Måndag - Byta till sommardäck! Hoppas dom har tid för mig.

Tisdag - Skola

Onsdag - Skola

Torsdag - CSN!

Fredag -

Lördag - Fest!!!

Söndag -

Rätt oplanerat än så länge....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0