DET ÄR JU FREDAG IDAG!


16 december idag och det har gått tre veckor så nu är jag klar med min vfu för den här gången. Just nu önskar jag att jag var klar med mina studier och kunde börja jobba. Har trivts jättebra både på skolan och i klassen. Nu efter en hel del helhetsansvar känner jag att detta är rätt, detta kommer bli bra, detta är roligt!!!!! Även om det är lite tufft vissa dagar, men man får ju så mycket tillbaka :) Hoppas på att få komma tillbaka och vicka lite!

Efteråt mötte jag upp Michaela och vi gick på en infoträff inför vårens kursstart som innebär natur, yeeeey! Eller, nu ska jag inte vara så negativ utan efter denna träff känns det mycket bättre. Det kan bli bra :) Sköna lärare och verkar ha koll på vad vi bör ha med oss och hur de på bästa sätt kan rätta sig efter oss. Annars brukar lärare dra gymnasieexempel som man kanske inte har så stor användning av då man ska jobba 1-3. jag ska vara positiv! Tur att jag har med mig Michaela :)

Fredag idag, SKÖÖÖÖÖÖÖNT! Blir lugnt ikväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0