TISDAG


Jag vet inte, men det här snacket om "du vänjer dig att kliva upp tidigt till slut" verkar bara var skitsnack, på ren svenska! Det känns som jag aldrig blir van det och kan därför inte undgå att varje morgon tänka, detta ska jag göra hela mitt liv sen måndag-fredag.

Men idag väl på plats hann jag inte med att tänka på hur trött jag egentligen var då jag var ensam i klassen idag. Fullt upp kan man säga och idag har jag verkligen förstått att man inte kan vara överallt hela tiden. Men sjukt roligt har det varit och sjukt bra har det gått måste jag säga. För 1 år sedan trodde jag aldrig att jag säga det! Imorgon ska jag hålla i min planerade lektion.

......sååååå det jag skulle komma till var att jag garran kommer somna på soffan imorgon med som alla andra dagar hittills. Det händer aldrig annars, men nu hinner jag knappt innanför ytterdörren innan jag typ dör i soffan.

Blir man någonsin van hörrni?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0