PENGAR RULLAR IN!



Jag ska klippa mig imorgon, väldigt välbehövligt!
Just nu känner jag mig bara som en blöthund med långt hår
som bara hänger och har inget liv i sig alls. Så jag fick panik
och bokade in en tid hos Carro redan imorgon kl 10.30.
Egentligen skulle hon få färga håret på mig med, men kände
att 1200kr kanske är för mycket att slänga iväg bara fr att csn
kommer! Så det blir att gå på stan och köpa lite färg själv :)

Jag önskar att jag var modig och vågade ta ut svängarna lite
när jag går till fisören. Men det brukar sluta med lite toppning.
Denna gång tänkte jag iaf toppa så mycket som behövs, klippa
upp det och fixa till luggen litegranna! Får se om det blir någon
större skillnad....

Har ni några förslag?

Kommentarer
Postat av: Angelica

Hur blev håret då? Lägg upp bild! :D

2011-02-28 @ 19:38:32
URL: http://angelicaolofsson.blogg.se/
Postat av: Angelica

SVAR: Okej, vilken färg blir det isånafall? :D

2011-03-01 @ 12:12:23
URL: http://angelicaolofsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0