PINSAM (?) MEN KUL KVÄLL!


Planerna ändrades ganska drastigt igår. Från att det skulle bli en lugn kväll hemma hos agge med film, pizza och massa gotta till ett förkrök hemma hos cill i Vikingstad med melodifestivalen och god chokladkaka!

Det blev iaf riktigt kult. Drog in till stan vid halv 12, gick på 55an först och tog en billig öl. Cilla raggar på bartendern med världens skänaste kommentar men stämningen blir istället pinsam och vi sätter oss. Agge och cilla går på toan och jag blir själv. Två tjejer började prata med mig och ena frågade vart jag kom ifrån, svarar och frågar tillbaka och hon säger Österbymo. Jag blir helt till mig då jag faktiskt vet några som kommer från det området. Men det slutar med att jag nämner två personer som för henne förknippas med hennes mobbningsperiod under hela högstadiet, jag får panik och det blir pinsam stämning.

Vi drar vidare mot Platå.. av alla ställen. Ingen av oss brukar vilja gå dit men nu blev det så. Gick rätt snabbt att komma in. Träffade Anton som bjöd på öl, han är snäll den där Anton. Anton blir lite irriterad på att bartendern jobbar så sakta och säger något som typ "är det inte dax att jobba lite fortare nu?!"... lite full och dryg. Bartendern blir arg och jag får ställa upp (som bra vän jag är) och säga att Anton sa inte alls så utan "vi vill beställa 3 öl tack" sämsta lögnen och inte kunde jag lura han iaf -pinsamt.
Gick upp på övervåningen och träffade massa lambohovsfolk. Jag står och snackar med Ralle, förmodligen jätteivrig och tappar hela ölglaset i golvet, pang och godnatt! Jag gick hem.




Kommentarer
Postat av: sanna

haha, kuuul :D

2011-02-21 @ 00:49:59
URL: http://sannadee.blogg.se/
Postat av: bexy

haha malin vilka nämnde du? :P och vem var hon? detta måste jag ju undersöka ;)

2011-02-21 @ 16:24:19
URL: http://attioniotionollfyra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0