DET HÄR MED MASKERAD


Under min uppväxt har jag haft många födelsedagskalas, fester, partyn osv. Men jag har aldrig haft något tema med utklädnad. Det kan bero på att det inte är något som tilltalar mig, men skulle vilja att det gjorde det. Men ikväll är jag bjuden på en fest med tema P och F, min fantasi är noll och jag gruvar mig mest. Det kanske är det som är det stora felet, MIN FANTASI ! Cilla och jag har iaf bestämt att vi ska vara något ihop, ett dubbelord. Så det blir PANTBANK :D Jag blir baken och cilla panten.....herregud!

Pricken över i:et så är det massa lekar och bordsplacering också, jag känner 3 st. Vilken bara kan bli ännu roligare iofs! Denna kväll kommer att bli något utöver det vanliga. Ska försöka ta lite bilder :) ha en trevlig kväll.

Kommentarer
Postat av: Kattis

i början av juli kommer bebisen. tror vi :) ultraljud på fredag så vi får se vad som sägs då! Haha, många som misstänkt det pga mina matvanor :P

2011-01-30 @ 16:07:08
URL: http://kattismedfler.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0