LÖRDAGEN 22/1



Blev ju en liten speciell dag, som hade planerats under en tid och jag kände en stor press på mig själv att detta skulle bli hur bra som helst och att vi skulle lyckas. Det var så att jag var den enda som visste att självaste Cecilia Kowalik skulle komma hem och därför planerade vi en överraskningsfest tillsammans. Här hemma skulle den vara och jag fick ansvaret för inbjudan och se till att ALLA skulle komma :) - Alla kom!

Tiden gick inte speciellt fort under lördagen, hade det varit en vanlig lördag hade den rusat iväg. Jag var sjukt neervös hela dagen. Snackade lite med Cilla under dagen och jag tror att vi triggade upp varandra ganska mycket. Men vi visste på något sätt att det skulle bli galet bra, sjukt roligt och alla skulle förstå varför Cilla hade varit dissig på skype senaste veckan och varför jag var världens seriösaste värdinna som krävde att alla skulle komma i tid och vara på plats kl 19. Var tvungen att be om ursäkt till millan till och med efteråt för mitt lilla hets på sms, men så klart förstod hon sen.

Kl 19.40 var alla samlade och minglade med den otroligt goda bålen jag hade fått till. Smög in på toan och ringde cilla för att meddela att det var dags för hennes entré. Hon skulle bara dricka upp sa hon, Haha. jag tror cilla skulle svimma av nervositet. Klockan 20.10 fick jag ett sms om att de var utanför så¨det vara bara att samla gänget i vardagsrummet. Jag (duktig som jag är på att ljuga) började introducera en lek, en lek som ingen hade lekt förut. Det kunde bli trångt, crazy men att de skulle vara rädda om varandra. Beordrade att alla skulle sitta på sina platser medans jag hämtade det som behövdes för att leken. Alla i rummet var väldigt spända på vad som skulle hända. Hade höjt förväntningar på mina "aktiviteter" jävligt mycket tydligen :D Utanför porten hittar jag Cilla, som suttit hukad bakom en bil. Drar över henne en svart sopsäck och leder henne i till rummet. Alla sitter som ett frågetecken några sekunder, jag drar av säken och DÄR STOD HON! :D 1 sekund och sedan vart det galet. Skrik, glädjetårar, tusen frågor, kamerablixtrar, skratt Ja allt! Det bäste av allt att ingen anade något. Efter en stund släppte choken för många och kvällen kunde fortsätta.... som gamla goda tiden! :)

Kvällen blev väldigt lyckad och jag känner , mission completed!
Det ska finnas en film på galenskapen, ska se om jag får upp den här något

VÄLKOMMEN HEM CILLA <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

OH, tack för välkomnandet och allt fix inför festen! Jag uppskattar det BIG TIME :D Jag hade sååå kul! <3<3<3<3

2011-01-26 @ 22:34:18
URL: http://lillabloggisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0