SOMMARDAG!


Hela dagen har spenderats i Loftahammar hos Gunnel och Pelle.
Kom dit vid 11 tiden och då bjöds det på god fika direkt. Efter fikat
tog vi båten ut till ett ställe jag inte kommer ihåg vad det heter.
Solen sken och vattnet var riktigt varmt, så självklart blev det bad
och ännu mer fika innan vi åkte tillbaka med båten.
Gick runt i hamnen, tittade på båtarna och gick på båtmuseet.

Senare bjöds det på en god middag som bestod av grillat kött, med
melonsallad och en potatissallad med färskpotatis. Kaffe och kaka på
maten innan vi gick ned på bryggan för lite fiske. Sjukaste, jag sa
innan att jag tycker fiske är roligt men inte fan får jag napp någon
gång. Då tyckte Pelle att jag absolut skulle med, sagt och gjort.
Hinner inte ens sätta mig ned med metspöt innan jag får napp, drar
upp en fin abborre. Sedan tre till :D askult!!!!

Kom hem för 20 minuter sen och är helnöjd med dagen!
Det är så här man vill att dagarna ska vara på sommaren.
Kommer nog dra en roadtrip tillbaka ganska snart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0