REGN


Ja idag regnar det konstant här!
Men jag är tacksam att det kommer idag och inte har gjort under veckan.
Vi har haft väldigt tur med vädret ändå så idag när Sanna åkt hem får det
regna hur mycket det vill. Asbra vecka förövrigt!

Måndag - Solade i parken innan vi gick in på stan och tog en god kall öl
på Storan. Traskade sedan vidare till agge för lite middag, bakad potatis!
Kvällens avslutades med lite öl innan dom fortsatte ut.

Tisdag - Jag var grymt trött efter en resa till Arlanda. Men blev piggare
efter en tur på stan, fika på Espresso House, en god middag, bad i Sandvik,
fotboll och en filmkväll.

Onsdag - Mera häng på stan och sedan en tjejkväll hemma med lite vin.
Gick ut en sväng och hamnade på platens, halva priset i baren! Kom hem
lagomt till Hockeyn, Boston - Vancouver. BOSTON VANN! Dock bara jag
som höll mig vaken hela vägen och såg bucklan lyftas, men de andra försökte iaf.

Torsdag - Underbar dag! Vaknade utan bakishet. Solen lyste så vi bestämde oss
för att äta lite lunch på stan, så det blev en sallad för min del på Coffeehouse.
Gick sedan vidare till Espressohouse för en kaffe och där hamnade vi resten av
dagen. Asvarmt och som underhållning hade vi beachvolleyboll på torget. Perfekt!
Det var verkligen en chill-och-spendera-pengar-dag! VÄRT!

Fredag - Det mindre bra vädret gjorde att vi tog oss ut till Tornby för shopping, och
shopping blev det :) Käkade lunch på IKEA och handlade till Antons tårta.
Hemma blev det smörgåstårtsfix och lite öl. Kvällen bjöd på film och besök från
Kim och Angelica.

Lördag - Kalas för anton, här! 14 härliga personer våldgästade och kvällen var kanon.
Utgång på Sliver/harrys.

Söndag -  Sanna har åkt hem :/ Agge och jag har sovit lite på soffan och snart ska
vi göra lite god mat. Soffan blir min bästa vän ikväll.

Kommentarer
Postat av: sanna

Hur bra vecka som helst.

Tack älsklingar!

2011-06-21 @ 21:16:09
URL: http://sannadee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0