THUNDER LIGHTNING!


Åskvädret igår var sjukt. Under mina 22 (snart 23) år i livet har jag aldrig varit med
om sådant oväder. Här i stan var det lugnt, men vi skulle åka och hämta bilarna som
stod i Hållingstorp sedan i lördags och möttes av detta. Det regnade så mycket att
man inte kunde se vägen framför sig och det blixtrade konstant. När vi åkt halva
vägen kommer vi på att vi glömde nycklarna till bilarna hemma.MEN SUCK! Var bara
att vända och sedan genomgå samma sak igen. Skrek lite smått i baksätet :P

Men idag är det strålande väder och varmt så in åt helvete igen! Sitter med bordfläkten
och tänker på hur klarade vi oss utan den? Jag hoppas det håller i sig hela veckan och
nästa vecka med.

Imorse mellan 8-10 hade jag min redovisning, vilket innebär att jag har sommarlov nu!
YEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEES!



Kommande tid;

Fredag- Student, inflyttningsfest och Sanna kommer :)
Lördag- Nickes och Victors hejdåfest
Tisdag- Nicke åker till USA


Kommentarer
Postat av: Angelica

det var sånt sjukt oväder i eslöv för några dagar sen också, ha aldrig sett något liknande... Kim filmnade, haha, du kan få se på lördags så kan vi kolla om ni hade samma otur :D <3

2011-06-09 @ 01:44:32
URL: http://angelicaolofsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0