HEJ HEJ, HEMSKT MYCKET HEJ!



Om någon skulle fråga mig vad jag njuter av för utom en varm dusch när man fryser så där jättemycket så skulle jag svara: Att efter duschen få krypa ner i en nybäddad säng och somna gott.

Idag har det inte alls hänt så mycket. Var på skolan någon timme och
blev lite informerad om fallstudien. Det visade sig att jag var inte så fel
ute, så jag kan fortsätta som tänk. Sen om det blir bra är en annan fråga.

Imorgon är jag ledig, så ska ta en regäl sovmorgon hade jag tänkt :)
Borde tvätta och plugga med. På kvällen har jag bokat in på zumba!
Annars är det väl en vanlig onsdag imorgon. Denna vecka är så oplanderad
som den kan bli, vilket är skönt. För jag står fast vid att det ska vara så med.

det här med gamla serier tröttnar jag aldrig på.
Vågar inte ens tänka på hur många gånger jag har sett om Tre kronor nu :O

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0