JUST NU!


Det känns lite som att jag har tagit sommarlov redan!
Orka liksom inte med föreläsningarna och de tråkiga seminariumen längre.
Min plan är att bli klar med alla uppgifter den här veckan så jag kan njuta
sen och bara vänta på självaste examinationsdagen den 8/6.
Finner ingen motivation och energi längre, behöver sommarlov  :)

Imorgon slipper jag dock föreläsningar för då ska jag tillbaka till Sturefors
och ta igen en dag på praktiken. Fixa klart allt de sista där med.

Om..

1 vecka - Måndagsklubben har premiär, bra tecken på att det är sommar.
1 vecka och 4 dagar - Agge tar examen och blir klar undersköterska, firas!
2 veckor och 2 dagar - SOMMARLOV!
2 veckor och 4 dagar - Victors student
2 veckor 5 dagar - Hejdåfest för Nicke och victor
3 veckor och 1 dag - Nicke åker till USA
3 veckor och 1 dag - Sanna kommer och gör mig sällskap
6 veckor - Sundsvall och gatufesten!

Händer lite saker framöver nu....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0