MIN HELG!


Vilken helg det har varit. Både nicke och jag var överens om att denna
helg kändes ovanligt lång. Kan bero på att det var full fart hela dagarna!

Fredag- Hade som vanligt praktik och efter det är man alltid trött. Som
jag sagt tidigare, man blir helt slut när man inte är van och kliva upp tidigt
alla dagar i veckan :P Kom iaf hem vid 3 och sedan vid halv 8 träffade jag
agge, cilla, marcus och sanna för att ta en öl på stan. Jo- det blev mer än
1 öl och vi gick inte hem efteråt heller, utan det blev en sväng på Platens!

Lördag- Vaknade och kände mig seg i hela kroppen. Tänkte att det berodde
på dagen innan men icke. Sov två timmar mitt på dagen vilket jag ALDRIG
gör och det visade sig att jag hade lite feber. Men stoppade i mig ipren hos
millan och körde all-in på SOF, studentorkesterfestivalen! Hade asroligt :D
VIP-biljett som innebar gratis mat och öl, kul kväll :)

Söndag- Vaknade lite seg men åkte och kollade på nickes match i Lambo
och sedan vidare till Albins match. Drog sedan till Vikingstad för lite grillning
och hockeyfinal som blev sämst!

BRA HELG!

Idag har jag varit vikarie i min praktikklass vilket gick bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0