TYPISK SÖNDAG



Allmänt sliten och ont i hela kroppen. Skulle kunna somna typ nu men håller ut
tills det är dags att sova helt. Har fyllt på kylen och nu väntar jag in kvällens BB
som är lite söndagens höjdpunkt just nu. Ikväll kan det gå hur fan som helst och
jag har en känsla av att jag och Cilla kommer att mötas på fb-chatten efteråt och
diskutera saken. Ikväll ska jag vara så seriös att lägga en röst med :P

Imorgon börjar min praktik i tre veckor och efter praktiken är det tre veckor kvar
innan jag tar ett välförtjänt sommarlov, läääängtar!!!


Kommentarer
Postat av: sanna

det är dags att ha en "typisk söndag"

hemma i sundsvall nu!



PUSS

2011-05-04 @ 13:40:49
URL: http://sannadee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0