FARSDAG


Jag grattar min pappa genom ett fint sms från världens bästa dotter. Mamma och pappa befinner sig fortfarande i Turkiet, närmare bestämt Istanbul just nu, så de har det nog bra! Skulle inte tacka nej till en resa till!

Helgen bjöd på lite fest. Gick på nyöppningen av Platens och hade riktigt kul :) Så idag är det segt och huvudet känns lite tyngre än vanligt, hänger inte riktgit med.

Kommande vecka känns jobbig, massa skola och som i sin tur betyder massa Norrköping!
Skönt att det bara är ungefär två månader tills jag läser i Linköping igen. Iofs kommer jag
inte läsa världens roligaste kurs då men jag är på ett universitet där jag trivs bättre.

Dax att tänka på önskelista till jul kanske?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0