KLOKER!


Besöket hos syon gjorde mig mycket klokare på allt, tack och lov!
Förmodligen ska jag läsa tematisk naturvetenskap i vår, inte hurrar
jag så värst mycket över detta då det är absolut inget som intresserar
mig, MEN det gör att jag bli behörig i NO som i sin tur gör att jag är
behörig F-3lärare i svenska, matte, so och no - vilket ger en bra bredd.
Så, kanske få stå ut med att spy på allt och lite svärdomar i vår^^

Imorgon är det sista dagen på vfun, vilket i sin tur betyder lite fler
sovmorgnar, men ju mer tråkigt skrivande. Trivs jättebra på min
praktikplats och ser fram emot att komma tillbaka 3 veckor närmare jul.

Fredag imorgon somsagt. Ser ut att bli fotboll och lite tacosätande.
Lördag ska vi fira Abbe som fyller 10 år imorgon och på lördag kommer
pappa och daniel ner också och stannar tills på måndag. Får se vad vi
hittar på :) det kan bli en bra helg iaf!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0