SKOLPRAT!


Vardagen rullar på. Har fortfarande vfu, men efter helgen är man tillbaka i skolbänken och den äckliga regionalanalysen. Det är vid dessa tillfällen man önskar att man var färdig och bara kunde jobba och tjäna lite pengar, på sånt som jag till och med vill och tycker är roligt :) lööövly! Idag höll jag min första lektion i geografi, lite kartkunskap. Tycker ändå att det gick bra och kändes bra. Enligt min handledare så gick det också bra, vilket är skönt att höra. För just geografiområdet känner jag mig väl inte så bekväm i just nu, men kommer väl bli :)

Denna vecka är det dags att välja kurs inför våren och jag har absolut inte den blekaste aning om vad jag ska välja. Önska att jag slapp, att studietiden var bestämd. Finns ju inte ens något roligt att läsa, och de ämnen som finns känns som kaka på kaka med det jag redan läst. aja, ska träffa syon med Michaela imorgon och hoppas gå därifrån något klokare.

Blev lite skolprat nu, men det är typ där min vardag befinner sig nu.!

Fisk och potatis till middag, häääääj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0