MED LITE TJAT KOMMER MAN LÅNGT!


Ja men visst, en ny design. Yey!
Inte är det jag som fixat, utan tack till Tanjish!

Hämtade hem min dator idag också. Nu förstår jag verkligen alla som svär en extra gång när de ska skriva på detta tangentbord. Svårt när man är van med något annat. Ja alltså, nu har jag ingen värstingdator eller någon gammaldags utan det finns lite extra knappar till vänster, sjukt störande. Men nu är jag van. Jaja, helt ointressant!

Imorgon är det fredag... igen! Första vecka på vfun check! Dåligt med planer än denna helg. Får se lite vad det blir av. Imorgon blir det chill i alla fall. Har en känsla av att jag kommer vara lagomt trött imorrnkväll, som alla andra kvällar denna vecka. Det här med att kliva upp 7 varje dag är inte min grej..!

Annars kan jag tipsa om dagens HIMYM-avsnitt. Ladda hem säsong 7 avsnitt 3, rätt roligt :D Men nu är det time för bädd strax. Säger så hääääääääääj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0