PÅSKLOV


Igår klockan 16.00 gick jag på påsklov! Vi skickade in grupparbetet igår och kan inte börja med det andra för än v.16 när skolorna drar igång, så därför har jag ett rätt långt och härligt påsklov, lovely! :) Känner att jag behöver det. Är lite skoltrött just nu, vill bara bli klar! Idag fick jag mejl om ett möte angående C-uppsatsen som jag kör i höst sen, ett litet tecken på att snaaaart snaaaaart är jag klar.

Jag och Agge åker hem till Sundsvall en kortis över påsken, torsdag-söndag! Få dagar att hinna med allt på men det får gå. Spelar ingen roll nästan hur länge man hälsar på så är det svårt att få ihop det att kunna träffas och umgås med alla. Men lite inplanerat har vi :)

Solen skiner i Linköping idag och jag har hunnit med ett varv runt ån, en härlig runda på cirka 1 timme. Med lite dunkmusik i öronen så går det rätt smidigt :P

Tvättstuga väntar kl 17! hääääJ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0