THE PÅSK IS OVER!

Och så var påsken slut för i år!
Återvände till Linköping igårkväll efter en härligt påskhelg i Sundsvall :) Träffat familj, vänner och bara ätit gott. Påskfirandet fortsatte idag men i Katrineholm. Påskmiddag som bestod av grillat kött och MASSA godsaker. Så just nu sitter jag proppmätt hemma i soffan och orkar knappt röra mig till toan. Jeansen åkte av direkt när jag hade kommit innanför dörren. Finns det något bättre än att få byta till mjukisbyxor efter en dag med jeans? svårslaget!
Påskledigheten fortsätter även denna vecka för min del vilket känns jätteskönt! Jobbigaste med sånna här storhelger och ledighet är att man kommer lite ifrån den här vardagen och hamnar i någon konstig rytm. Men imorrn blir det en promenad runt ån till och börja med iaf!
Annars är kommande vecka rätt oplanerad faktiskt. Får se vad som dyker upp! Kan ju be till vädergudarna att få lite mer vårvärme iaf. Vart tog de härliga vädret med sol och 20grader varmt vägen?

Kommentarer
Postat av: Ronja

Skulle inte tro att jag blir hemma längre än över en natt.

2012-04-10 @ 14:35:56
URL: http://ronjawe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0