ATT SOVA ÄR GULD!


Detta kan ha varit typ världens oproduktivaste dag, tills klockan var 19.30 och jag masade mig ur soffan för lite träning! Träningen kändes bra dock, vilket kan förstås då jag absolut inte har gjort av med någon energi idag. Förutom när jag gick till affären och handlade lite till "lunchen" klockan halv 4, snarare middagen! Sover för länge när jag är ledig, har inte läst någon kurslitteratur idag ENS! Må göra det imorgon mellan tvättmaskinerna^

Nicke frågade mig förra helgen på söndagen när vi vaknade vid 12.15.
- Malin hur kan du sova så länge, du var ju inte ens ute igår?

Nä, men det var ju liksom inget större problem om jag säger så!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0