BAJSONSDAG!


En riktigt tråkig onsdag! Första föreläsningen var iofs intressant men inte han som prata. Vissa människor är faktiskt jobbiga att lyssna på under en lång tid. Eftermiddagslektionen lämnade vi efter halva då vi pratade om allt de hon sa i kursen innan, fan!

Och precis JUST NU blir jag förbannad också. Var och tvättade bilen efter skolan för att den såg rent utsagt förjävlig ut. Kunde inte längre se ut och ett lager av skit satt fast. Inte tvättat bilen sen i somras, så tänkte att det var dax nu. Samtidigt sa jag till Michaela "Lovar att bara för att jag gör detta nu kommer det bli snö och jävelskap" OCH NU SNÖAR DET UTE!!! Sånt här kan få mig på riktigt dåligt humör^^ Blev ju inte dagen precis bättre. (dock slutade det lite nu)

Ska iväg och träna sen och hoppas det blir en underhållande timme iaf!.. hmmm...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0