MÅNDAG!


Boxpasset igår satte sina spår, ÖVERALLT! jag tror jag har ont i varenda liten muskel i kroppen, eller bara högra skinkan inte vänstra? mycket märkligt! Men det var lite kul med så ja, det blir nog fler gånger vi går på det passet :) Körde Zumba på Actic nu ikväll, värken försvann för en stund men nu har jag ondare än någonsiN!

Har precis tittat klart på Whitneys sista dagar på 3an, är ju också en grej som är lite märklig. Fort det kan gå! Nu väntar jag på att Filip&Fredrik ska börja. Sen ska vi nog se Californication och kanske ett nytt avsnitt av Breaking Bad, en ny serie vi börjat se. Som det inte var nog med serier. Sen fick jag ett sms om att Skilda världar box 5 är påväg hem till mig. Hur ska jag hinna läsa litteratur??????????

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0