NYTTIGHETERNAS AFTON


Lugn helg, alltså en lugn lördag. Blev häng hemma hos Sanna med lite middag och mello:) Skulle vilja kalla det en 3rättersmiddag med tema: NYTTIGT

Kvällens meny:

Förrätt - Snittar. Gjort på lchf-bröd med en fyllning av philadelphiaost, lax och spenat.

Varmrätt - Fisksoppa. Med indigrienser som lax, torsk, broccoli, morötter och paprika.

Efterrätt - Glass med grädde - Glass gjord på frysta bär och kesella. Kaffe med såklart och lite kokostoppar utan socker!


Helnöjd är jag med menyn och riktigt mätt blev man. Glassen kommer jag garanterat göra här hemma. Bara jag får receptet av Cilla så:) Efter mello blev det lite film innan det blev hemgång. Lugn och skön helg! Idag söndag blir det nog lite film och chill i soffan. Det nya humorprogrammet KONTORET börjar ju ikväll kl 20. Så det måste man se :)


Kommentarer
Postat av: Ronja

Vill verkligen ha glassreceptet!! Skicka det till mig så fort du fått det, jag älskar glass men blir så förbannad på att det är så onyttigt ;P

2012-02-12 @ 17:30:40
URL: http://ronjawe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0