SPORTLOV!


Kommande v.8

- Inläsningsvecka, vilket innebär inga lektioner schemalagda. Utan lite sportlov med läsning.

Ja jag måste försöka ta lite eget ansvar nu och komma i genom några kapitel, även bösker. Mellan läsningarna insåg jag precis att det är på tiden att städa min garderob! Den ser rent utsagt förjävlig ut!!!! och jag hittar inte ett skit heller. Brukar alltid inför sommar och vinter rensa lite och plocka upp sommar/vinter-kläder från källaren, men inte den här gången. Allt ligger inslängt och ihopblandat. Så, imorgon ska här städas garderob.... OCH läsa, he he..

Den här veckan får avslutas med ett boxpass tillsammans med Cecilia Kowalik och sen lite tv, BIG BROTHER!!!!! Hääääääääääj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0