BORT MED JULEN HIT MED...


Visst är det lite mysigt att plocka fram adventsstjärnor och ljusstakar och hänga upp julgardiner osv. Men visst är det ännu härligare att plocka bort skiten!!! Storstädat lägenheten hela dagen och tagit bort allt som har med julen att göra, s-k-ö-n-t! Städningen är i princip klar så nu återstår tvättning hela kvällen. Varför samla på sig så överdrivet mycket? När tvättningen blir klar ska jag ta mig en dusch och sen inte göra ett skit. Kanske fundera på om man ska äta något idag, väntar till nicke kommer hem! Hockey inatt med kl 2. Det är skönt att ha en anledning att sova ut, för så här tänkte jag imorse kl 9 när klockan ringde "Borde nog sova lite mera om jag ska orka se hockeyn" Så klev upp kl 13 istället!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0