FINAR TILL DET HELA MED ETT ORDSPRÅK!


japp, tog tjuren vid hornen (visst säger man så?) och klev upp klockan 9 idag när nicke drog på jobbet. Skönt att komma upp i tid faktiskt. Har hunnit se 2 filmer, handlat, lagat köttbullar och potatis till lunch och nu duschat OCH KLOCKAN ÄR INTE ENS 16!!!!!!!!!!!!

Det är visst lördag idag, har inte direkt någon helgkänsla. Just nu är alla dagar helg och jag har inga planer för denna lördag heller. Den blir lugn. Folk jobbar, tentapluggar eller är bortrest och jag ska väl erkänna att jag inte är så jättefestsugen heller men min förkylning.

Imorgon är det innebandy på schemat. Sen på måndag är det väl tänkt att jag ska komma tillbaka till verkligheten lite mer. Sista föreläsningen på onsdagen innan tentan och sen börjar väl tentaplugget stenhårt en vecka framåt. blä! Men efter den säger jag hejdå till Norrköping och HEJ till Linköping igen, SKÖNT. Saknar mitt Ellen!

Kommentarer
Postat av: Ronja

Slänger du redan in handdukenn? :D

2012-01-07 @ 16:35:34
URL: http://ronjawe.blogg.se/
Postat av: Katarina

Ojoj, tänk den dagen man kan kliva upp och se två filmer! och då menar jag några jag vill se och inte pippi eller karlsson på taket :P

jag kan inte sluta tänka på filmen, helt galet! och suget i Edwards ögon.. hur han tittar på henne. Tänk om man fick såna blickar av sambon!

2012-01-07 @ 20:16:41
URL: http://kattajonen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0